Tema: Re: Mont blanc
Autorius: Mindaugas
Data: 2011-11-14 10:55:42
Jeigu organizmas nepernesa aukscio jokios treniruotes nepades... Tiesiog yra
tokiu zmoniu ir su fizine ju sveikata tai nesusije.
O siaip palakstyk ir nebus problemu (kai mes ruosemes lipti, daugiausia
rasdavom rekomendaciju, kad reikia arba lakstyti, arba dviraciu vaziuoti ir
praslavina ta istverme).
Didesne rizika yra blogas oras... Nezinaukaip dabar, bet kai mes lipom tai
fiasko atvejis del blogo oro 50% buvo.
m.

"crt"  parašė naujienų news:j9qj5k$of$1@trimpas.omnitel.net...

Dar yra minciu pradziai su kokia Ditma pasokt i kokias alpes ar Tatrus, bet
butinai i linijini zygi, o ne radialini. O Monblana atidet 2013 metams.
Igauciau igudziu. Teko kam su keliones agentura eiti i kalnu zygi?