Tema: Re: Mont blanc
Autorius: Mindaugas
Data: 2011-11-14 12:39:55
Tomai, jeigu skaitai nepyk už apkalbas, gali ir pats darašyti.
Jo darbas kiek pamenu IT, t.y. buvo sėdimas, sportavimas - tik
pasivažinėjimai su dviračiu savo malonumui (o ne sportiniais sumetimais)
m.

"crt"  parašė naujienų news:j9qqse$dmi$1@trimpas.omnitel.net...

O papasakok apie Toma dar daugiau? Jis visiskai nesportaves uzsikabariojo
ant kalno? Tai bent gal ne sedima darba dirba? As atsimenu, kad kai visiskai
nejudejau, tai man po sunkesnio daikto pajudinimo kelias dienas rankas
skaudedavo. Dabar tuos pacius dauktus galeciau visa diena tampyt ir nieko.