Tema: Re: Mont blanc
Autorius: Mindaugas
Data: 2011-11-14 12:30:13
Ech, bet įspūdžiai nepakartojami, nors man tai jau beveik 10 metu istorija,
kokius malonius prisiminimus vis tik sukėlė čia ta rašliava...

"Mindaugas"  parašė naujienų news:j9qq6n$ch5$1@trimpas.omnitel.net...

Susidure su tuom tiesiogiai,
nulipant sutikom grupe lietuvaiciu (pazinom is neptuno buteliu), dar
persimetem keliais zodziais.
O grizus I lietuva, perskaitem lietrytyje, kad zuvo viena moteriske is tos
grupes, paslydusi ant apsnigtu akmenu. O ta grupe tai su vadovais lipo.
Ta rizika neisvengiama turbut, kad ir kaip besisuksi.
m.

"crt"  parašė naujienų news:j9qpho$bea$1@trimpas.omnitel.net...

http://www.chamonix.eu.com/death-stats/