Tema: Re: Austrija
Autorius: Linelis
Data: 2011-11-06 13:22:48
Vat ir isaiskeja skirtingas zmoniu poziuris i slidinejima.
Audrius vaziuoja ATOSTOGAUTI , o Vaidas SLIDINETI
tame visas skirtumas ir yra kainoje.
o diskusija galit vystyti iki visisko nusipezejimo, tik tai kad jau 100kartu
buvo ispezeta.

Taip, man irgi maziau 2200-2300 ant galvos nesigauna, bet jei pagalvojus kur
galima butu pataupyti, tikrai issispaustum iki kokiu 1800-2000
(mes net karta susede vakare prie taures vyno skaiciavom :) .... tikrai
galima )
bet zinoma as ir mano seimyna taip nenori, nes nukencia visa poilsio aura :)
bet pazystu zmoniu, kurie taip taupydami vaziuoja ir kaifuoja ir jiem taip
gerai.
nes visokiu zmoniu yra su visokiom finansinem galimybem ir nereikia cia
rekti, kad jei
zmogus negali sau leisti didesniu islaidu nei 2000 tai tipo jam ner ko
vaziuot i kalnus,
tegul sedi namie užpečkyje ...... tiesiog tokie zmones susiaurina savo
tikslus iki vieno - "vaziuoju paslidinet savaitėlę ....."

Taigis, manau baikit ta diskusija, nes zmones yra skirtingi su skirtingais
poziuriais ir reikalavimais,
ir tokios sumos kaip "normaliai pailseti" neegzistuoja skačių išraiška.
mes tik parašėm pati minimuma, uz kiek imanoma nulekt paslidinet savaite su
lašiakais ir samane :)

gero slidinejimo visiems, sezonas jau prasideda :)