Tema: Re: Austrija
Autorius: VaidasB
Data: 2011-11-06 10:22:05
o šikną pats nusivalai ar irgi įskaičiuota į normalias sąlygas?
čia kažkokia problema pasigamint maisto iš vietinių ar atsivežtų
produktų? Alų pardėj pirkt galima ar būtina bare gert, kad būtų
normalios sąlygos?
Tau gal bus juokinga, bet mes sustojom Čekijoj ir prisipirkom alaus, nes
kam mokėt brangiau ir gert neaišku ką?

taip 600 daugiau, aš neteigiau niekur, kad telpu į 1700, parašiau
asmeninę išlaidų patirtį.