Tema: Re: Austrija
Autorius: VaidasB
Data: 2011-11-06 11:36:54
na, aš važiuoju be žmonos, nes nemėgsta slidinėt.
Na viešbutyje sutinku, nepasigaminsi, todėl negyvenu viešbučiuose.

Alų kiekvieną vakarą gerėm namie, negi nešies į miestą - kol nusiprausi,
išgeri po porą alaus raumenų atpalaidavimui.

Kadangi atvažiuoju slidinėt, tai man naktiniai klubai kažkaip nelabai
dera, nes ryte reiks ant kalno varyt.