Tema: Re: Austrija
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-11-05 11:00:44
On 2011-11-03 10:29:22 +0200, Linelis said:

> vel pradedat .... si tema seniai isdiskutuota, ir tie skaiciai ne is
> lubu paimti,  neverta vel irodinet.

Isdikutuota buvo "uz kiek pigiausia". Apie normalias salygas ten sneka nejo...

> be sedejimo baruose, be pirciu ir SPA, ne high seasonu

Pasikartosiu - snekama apie NORMALIAS SALYGAS, o ne apie kazkoki super
taupumo varianta gyvenant uz miesto, vakare darantis valgyti ir
atsiveztinio maisto, kurio kaina nepriskaiciuota prie keliones, nes is
kaimo...

>  i 2000 galima tilpt nesunkiai,

Na netilpsi, netilpsi. Jie normaliomis salygomis (bare, o ne prie
puodu), tai net neislaidaujant pietus ar vakariene - 20 Eu, pusryciams,
kalne - dar 10-20 Eu, vien maistas per savaite virs 700lt. Papasakokit,
kaip uz likusius 1300 issinuomoti iranga, nusipirkti skipassa
(nekalbekim apie normalias salygas, kai skipassai nemokami, nes tada
puse kelutvu nedirba....) isinuomoti apartametus ar viesbuti, nuskristi
ar nuvaziuoti....

> na o jei dar pasispausi (pats gaminsi maista, nealkogoliausi, esi
> lashiakus ir panasiai) gal ir iki 1700 dasismaugsi.
>
> vieni zmones vaziuoja paatostogauti - jiems reikia komforto
> kiti varo tik paslidineti - jiem komforto nereikia, nes jie kaifuoja
> nuo slidinejimo
>
> visokiu yra zmoniu ir noru

	Taigi kalbame apie normalias salygas, o ne apie gyvenima palapineje ir
maisto gaminimasi ant primuso.

Audrius K.