Tema: Re: Austrija
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-11-03 09:45:49
Taip ir matau, kaip gyvenant normaliomis salygomis telpama i 1700 ...
(nebent tai suma eurais :-)  )
Audrius K.
P.S. Kelione, apartametai ar viesbutis - 1000-1500.  Skipasas - ~500lt.
Maistas  ~500lt. Kitos paramogos - ~500lt.  Jei inventoriu nuomotis,
tai dar kokie 500lt. Ir kaip tai sutalpinti i 1700lt????