Tema: Re: Austrija
Autorius: VaidasB
Data: 2011-11-03 09:54:45
nu tai važiuoji low season, kur skipasas + viešbutis kainuoja nedaug.
Maistą vežiesi savo. kas čia tokios kitos pramogos už 500? Inventorius
low seasonu tikrai bus pigiau negu 500.

Personalinė patirtis - Italija su savo inventoriumi - 2300lt su viskuo.
Maistas - 3 išėjimai miestan pavalgyt, pagert, alus ir pan kalne labai
nesiribojant. Vasario pirma savaitė. SKipasas 233 eur :)