Tema: Re: Pasisaugokit-2
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-08-23 12:33:27
"akmenas" <stoned@unicorn.edu> wrote in message
news:j2m2mq$guk$1@trimpas.omnitel.net...
> Tamsta esate tiesiog dalbajobas. Lietuviskos kreditines korteles (kaip
> kitu krastu - nzn), neretai tiesiog nesuveikia, neverta net kalbeti apie
> atvejus, kai skaitytuvu nera. Turiu SEB ir Swedbank. Pvz praeita menesi,
> nepaisant daugkartiniu braukymu neveike JAV, degalineje

JAV degalinese (automatuose) jau keli metai, kaip neveikia lietuviskos
korteles...  Tuo tarpu nuejus prie langelio galima susimoketi ta pacia
kortele. Moketi praso is anksto.... (teko matyti, kad nuejus degalines
parduotuve, vakare nepriima 100$ banknotu. Tik smulkesniais arba kortele.
Tuo pat metu degalines korteliu automatas prie pompos taip pat buna
isjungas).  Taip, kad turint grynu (po 100$) nesusimokesi, o va kortele -
vis tiek yra keliu , kaip sumoketi....
Audrius K.

"in the middle of nowhere".

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6401 (20110822) __________