Tema: Re: Pasisaugokit-2
Autorius: eyafallajokull
Data: 2011-08-19 18:27:23
Nu, jeigu man kainuotų 5%, gal ir aš bankomatų vengčiau:)

"solara"  wrote in message news:j2l079$v27$2@trimpas.omnitel.net...

pamėgink kortele apmokėti už kempingą kuriame nėra jokio personalo, tik
kvitukų krūvelė ir dėžutė pinigams įmesti,
už analogišką (su kvitukais ir dėžute) parkingo aikštelę, įvažiavimus į
nac.parkus,
už kai kuriuos keltus,
už vietą kateryje žvejybai fiorde,
už valčių ir kajakų nuomas,
už hytte nuomas privačiame sektoriuje ir t.t.

Jei pervažiuoji per sieną ir išsigrynini iš bankomato - vistiek vežiojiesi
tas pačias sumas, tik kad jas išsikeiti brangiau.
Jei čia kažkas rašė jog išsigrynindamas iš kreditinės moka 5% , tai vadinasi
sumokėdamas keitykloje 0.25% + 1Lt, nuo 4000 lt sumos sutaupytų ~180 lt.
Kiekvienas sprendžia pats, kur savo pinigus mėtyti :)

"eyafallajokull"  parašė naujienų news:j2j0bb$d6j$1@trimpas.omnitel.net...

Iš patirties - galioja tik tada jeigu maršrute yra mokamų kelių. ypač jeigu
tai pravažiuojama valstybė. O šiaip pakelės BP, Shell ir k.t. draugauja su
kortelininkais..