Tema: Re: Pasisaugokit-2
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-18 16:13:03
O vot ir nifiga, kiek vaziavau tranzitu pro Lenkija visada turedavai zlotu, visda juos ir panaudodavau. Pvz sustoji kokioj kaimo degalineje duju uzsipilti, nes tau kaip tik ten baigiasi. Korteles neima. Zinoma galima uzsipilineti kokioje didesneje degalineje, bet kartais nepatogu (dar netuscias bakas ar pan.) Kokioje uzeigoje paprasciau grynais atsiskaityti. O ka jau bekalebti kai 11 val vakaro viduri "niekur" prakali 2padangas. Ir atvaziuoja is artimiausio kaimelio remonteris. Jam zinoma gali pamosikuoti kortele, bet bijau kad jis tau irgi pamosikuos tepaluota ranka ir negais savo brangaus naktinio laiko :)

T:)