Tema: Re: Pasisaugokit-2
Autorius: dzonis
Data: 2011-08-19 16:56:28
Nu tai jeigu apie isdurimu pradejom tai visokiais pasidalinkim :)
Del parkingu prie lankytinu vietu  - niekada nesukite i pirma parkinga tik
atvaziavus (jeigu ju ne vienas) kaip taisykle jis bus brangiausias ir
toliausiai nuo objekto.
Paskutini kart isitikinom sia vasara prie Malborko pilies Lenkijoje.
Austrijoje prie Kryml krioklio artinantis irgi parkingai pakeliui lenda i
akis - kviecia. Pats artimiausias prie iejimo parkingas - nemokamas :)

"Rimva"  wrote in message news:j2lkok$v89$1@trimpas.omnitel.net...

Krokuvoj irgi gerai isdurineja. Lauke prie keityklu iskabinetos reklamos,
kad pvz euras 4.04 Zloto. Fantastiska galvojam ir stacia galva keistis
paskutiniu 40 euru. Paduodam EURUS, pakeicia tiesiog greituoju budu:)
Paskaiciuojam zlotukus, o ten tik 150, klausiam kaip taip yra, o ji rodo ant
sienos lentele, kurioje jei pirksi >4000 Zlotu, tai kursas bus 1\4,04. O
musu niekingiems 40 euru kursus tik 1/3,01. Lupa atvepsta, apstume:(. Gaila,
bet tai patys kalti ir pamoka mums, bet kitiems norim pranesti, kad pries
keiciant reikia bent jau paklausti ir apsidairyti koks is tikro kursas.
Bukite budrus!