Tema: Re: Pasisaugokit-2
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-08-19 15:20:54
taip, plius atsiskaitant kortele ar issigryninant kursas daznai buna
levesnis, negu kasoje pasikeitus. isimtis siuo atveju yra amex, kuris
konvertuoja (konvertavo, du metus uzsienyje nebesinaudojau) buhalteriniu
kursu, patikrinta UK 2009m rudeni, ta pacia diena teko pasinaudoti amex, seb
visa revolving ir seb visa electron, tai amex konvertavo 3,82 kursu, toks
buvo tuomet LB kursas, o sebo visos pajame 3,92... 10ct nuo vieno svaro
sakyciau ziauriai daug, ypac kai per ta kelione isleidome apie 2k savaru.
plius dar isgryninant pajame 2% tai isviso i minusa 4% gaunasi...