Tema: Re: Pasisaugokit-2
Autorius: Rimva
Data: 2011-08-19 15:25:57
Krokuvoj irgi gerai isdurineja. Lauke prie keityklu iskabinetos reklamos,
kad pvz euras 4.04 Zloto. Fantastiska galvojam ir stacia galva keistis
paskutiniu 40 euru. Paduodam EURUS, pakeicia tiesiog greituoju budu:)
Paskaiciuojam zlotukus, o ten tik 150, klausiam kaip taip yra, o ji rodo ant
sienos lentele, kurioje jei pirksi >4000 Zlotu, tai kursas bus 1\4,04. O
musu niekingiems 40 euru kursus tik 1/3,01. Lupa atvepsta, apstume:(. Gaila,
bet tai patys kalti ir pamoka mums, bet kitiems norim pranesti, kad pries
keiciant reikia bent jau paklausti ir apsidairyti koks is tikro kursas.
Bukite budrus!