Tema: Re: Oktoberfestas 2011, pora klausimeliu?
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-16 15:35:36
Tai zinai, jei turistine kelione organizuojama i festivali merginoms jautriomis sielomis, tai naturalu, kad paskui "didziausia geda ir nera kur akiu deti". Bet jei vaziuoja zmones i alaus svente, tai manau nugriuves pilietis, ar miegantis po kazkelinto litrinio bokalo alaus neturetu stebinti. Ir nematau cia ko gedytis, gi ne pats apsi... o kazkoks nepazystamas :)

T:)