Tema: Re: Oktoberfestas 2011, pora klausimeliu?
Autorius: Rimgailius
Data: 2011-08-16 15:04:21
Kiek supratau dauguma "nedideliam soke" grizta, nes fasadine puse viena, o
tikroji puse kita - rode ji man keleta nuotraukyciu :) Ir apsiveme ir
apsimyze ir ant stalu sugule, tiesiog vietoj ant zemes issivolioje -
negalejau patiketi, bet iskart supratau - tai puiki svente buduliams :) Taip
yra ten ir tu senuku su atributika, su jais viskas tvarkoj, bet dauguma ten
tai lol'ai.

"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
> Tai cia svogierkai taip atrodo, o va verslo partneriams gal net labai
> patinka :) Nebent verslo partneriai - paneles jautriomis sielomis :)
>
> T:)
>
> "Rimgailius" <chaosochartijaNOSPAM@gmail.com> wrote in message

>>> neaisku:
>>> 1. kur apsistoti?