Tema: Re: Oktoberfestas 2011, pora klausimeliu?
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-05 14:02:26
Autobano aikstelese permiegoti lyg ir nebuvo problemu, kiek teko keliauti. Girdejau tik ziema ribodavo, tikriausiai kad bebirdindami varikli ir besisildydami nenusinuodytu smalkemis arba nesusaltu. O vasara, tai manau neturetu bausti snaudziancio masinoje. Mes ten ir kavos ant dujines virykles isisvirdavome ir pusrycius pavalgydavome. Nu grynai kaip furistai :)

T:)