Tema: Re: Oktoberfestas 2011, pora klausimeliu?
Autorius: Povilas
Data: 2011-08-07 21:36:03
As irgi I ten planavau labai ilgai nuvaziuoti ir vis taikiausi per musiskas
turistines agenturas, rtai irgi prisiklausiau sapaliojimu apie kosmines
kainas, apie tai ,kad 100 km atstumu nuo Miuncheno viskas uzrezervuota dar
sausio men.O kai atvaziavome I Miunchena ir apsistojome viesbutyje, tai
pasirode,kad jis beveik pustustis.Taip,kad nera ko cia bijoti,o reikia sesti
ir vaziuoti.

"ALORA"  wrote in message news:j1ghgc$6o7$1@trimpas.omnitel.net...

vokietijoj gali būt sudėtinga mašinoj miegot, nebent ant autobano furistų
aikštelėj. dėl vietų - man atrodo, čia tik burbulas pučiamas, kad mol nebus.
Kiek žinau, chiebra atvažiuoja ir susiranda tų vietų, bet nežinau dėl kainų
ar kur

database 6352 (20110805) __________

http://www.eset.com