Tema: Re: Oktoberfestas 2011, pora klausimeliu?
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-16 15:09:43
o tai ko galima tiketis vaziuojant i alaus svente apart daug alaus ir su tuo sisjusiu atributu (teigiamu ir neigiamu). Tipo vokieciai ar kokie turistai atklystantys i sia svente kitokie zmones nei lietuviai? Taigi alus visiems vaziuoja per stoga, padainuoti noras kyla, snekos prie stalo, bet tuo paciu slapima varo, kai kam ir skrandi susuka nuo keptu desreliu. Cia juk ne kaledine muge su dzin-gal-bens ir elniukais :)

T:)