Tema: Re: Oktoberfestas 2011, pora klausimeliu?
Autorius: ALORA
Data: 2011-08-05 13:43:24
vokietijoj gali būt sudėtinga mašinoj miegot, nebent ant autobano furistų
aikštelėj. dėl vietų - man atrodo, čia tik burbulas pučiamas, kad mol nebus.
Kiek žinau, chiebra atvažiuoja ir susiranda tų vietų, bet nežinau dėl kainų
ar kur

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6352 (20110805) __________

http://www.eset.com