Tema: Re: Q. Slidžių nuoma LT
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-02-14 09:33:16
"Andrius" <paklausk@jo.lt> wrote in message
news:iiv19m$j8v$1@trimpas.omnitel.net...
> Na del pigiau ( pvzAustrijoje)tai abejoju.Kad geriau ir patogiau tai
> beabejo.
>
> 6 dienom kaina slides plius+batai nuo 170 eur.
> Aisku siu metu modeliai.
    Tai ziurek ne i brangiausius modelius ir nuomos punktuose, kurie toliau
nuo trasu. Kazkaip netikiu, kad ten nera pigiau...  Italijoje be problemu
komplektas (slides ir batai visiskai nauji, batus tik ka ispakavo. Po dienos
batus teko keisti, vel nauji is dezes) uz 77Eu. Aisku, tai ne brangieji
modeliai. Gali rinktis vien tik slides uz 120Eu...
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5866 (20110211) __________

http://www.eset.com