Tema: Re: Q. Slidžių nuoma LT
Autorius: golfietis
Data: 2011-02-09 10:05:38
Kas bus jeigu bus.... Ple paklause žmogus kur nuomotis Kaune slides.Be to,
net neparašė, kad važiuos į užsienius.. Ir prasideda biliberda... Visi
aplinkui durniai...

Nu išsinuomavo žmonės slides, batus, nuvažiavo, savaitę praslidinėjo, gryžo
laimingi paslidinėję, pailsėję..... Kame problemos?

golfietis