Tema: Re: Q. Slidžių nuoma LT
Autorius: dz
Data: 2011-02-08 19:20:56
:) as ble koki 20 batu prasikeiciau kol atradau ne tai, kad nespaudziancius
ne biskio, bet su kuriais jau jauciu malonuma slidinet, nu kazn retai buna
tu netipiniu pedu, bet pasitaiko

siaip tikrai  ne tai kad biski spaude ar trine, tas px, bet man po kokios
val pradedavo maust peda ir taip kol neislendi is bato

dabar naudoju Head I-type 10 tai situ suvarzymas ir flex'as nezavi, bet jau
geriau ramiau ciuoziu nei, kad pastoviai maudzia

--
www.rees.lt