Tema: Re: Q. Slidžių nuoma LT
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-02-08 20:21:04
Dar susimokes uz laika, kuri uzims kelione, be to,  gaus keliu metu
nudrengtas slides.... Sumokes ta pati, ka moketu vietoje uz mazeni dienu
skaiciu...  vietoj to, kad pasiimtu vietoje naujas ar beveik naujas
slides....
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5856 (20110208) __________

http://www.eset.com