Tema: Re: Q. Slidžių nuoma LT
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-02-08 20:26:09
"keksas" <keksasREMOVE@gmail.com> wrote in message
news:iirc6s$ghg$1@trimpas.omnitel.net...

> Apie toki dalyka, kaip spaudimas, tai tik forumuose teko skaityt. Ne karto
> neteko susidurti su tokiu atveju, kad kam is kompanijos prireiktu batus ar
> slides keisti. Ir aplink negirdeti tokiu bajeriu. Slidineju ketvirta
> sezona.

Nors karta su instruktoriumi bendravai? Bent zinai, kokio dydzio turi buti
batai???
Audrius K.
P.S. Nuomotus batus gana daznai tenka keisti, deja. Jei nors kiek per mazi -
nutrins ziauriai. Jei per dideli - kazi, kaip ten slides valdai....  (simet
draugei teko vienus keisti -  nuoma per mazus (batai nauji. pakeiciau, gavau
vel naujus))

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5856 (20110208) __________

http://www.eset.com