Tema: Re: Q. Slidžių nuoma LT
Autorius: Korke
Data: 2011-02-08 15:06:47
dipendz nuo zmogaus aisku irgi ir nebutinai del tavo priezasties. Tai leicia
naujokus, pats su tokiais susidures, matuojasi, nu kaip ir zjbs, tipo
nespaudzia, koja jauciasi kaip normaliam bate. I aiskinimus, kad neturi buti
laisvumo net minimalaus, i paaiskinimus, kad vaiksciojimo ir slidinejimo
stovesenos kitokios nelabai kreipia demesio nes nesupranta.... pavazineja
pusvalandi - jau koja isitempus, pavargusi tipo. Klausi kas...nu tipo erdves
"atsirado", prieky ir apie blauzda, kad buvo aiskinta imti "ne su atsarga
bata", imamas dydziu mazesnis - viskas issisprendzia. Kitas atvejis nuo batu
modelio buvo, pas pirmuosius tas bato "liezuvis" kietas matyt ar kazkatai ir
tryne blauzdikauli...pasikeitus su paralonu ar kuo ten bbz nesiaikinau
apvyniotu liezuviu vel zjbs...
Taip, kad visokiu atveju buna, ir nieks nesako, kad nepavaziuosi su
issinuomotais ant smugio, bet tai nereiskia, kad bus komfortiska.