Tema: Re: kelione per lenkija
Autorius: T:\)
Data: 2010-08-06 12:49:39
geriausiai taikyti vaziuoti kada nesutampa srautai su vietiniais atostogautojais. O tai aktualu ne tik lenkijoje bet ir vokietijoje ar austrijoje. Tada uzsikemsa net ir vokieciu autobainai o dar rugpjuti pats atostogu ikarstis. Kelis kartus variau i sveicarija birzelio, liepos menesiais, dideliame kamstyje neteko uzstrikti, bet kelis kartus prie didesniu miestu teko mini kasciuose autobanuose pastoveti po koki pusvalandi riedant pirmu begiu. Kad ir Lt pasiziurek kas dedasi klp-vln autostradoje pektadieni vakare ar sekmadienio popiete :)
Is savo keliavimo - isvaziuodavome sestadieni. Planuodavome isvaziuoti anksti rytena iki 9, bet naturoje gaudavosi kokia 12-14 val :) Pietus-vakariene varsuvos mc-dake, ir velai nakti sustojimas jau vokietijoje autobano aiksteleje, nusnudimas kokias 4 valandas ir per diena pasiekiama norima vieta ch ir vakariene prie palapines. Sumoje gaudavosi apie 2 t.km galima nuvairuoti ir vienam, jei vairavimas tau ne kancia.

T:)