Tema: Re: kelione per lenkija
Autorius: ev
Data: 2010-08-04 19:10:43
1. Kubilius rekomendavo nakti miegoti. Esu linkes pritarti, ypac del
vairavimo (nors cia aisku skonio ar politiniu paziuru reikalas). Na kaip
galima nakti vairuoti? Kada miegot?
2. Savaitgali (ypac sekmadieni) kelias daug laisvesnis, net jei ir yra /
butu daug furu. Nes stabdis yra ne kiek pacios furos, o kiek lenkiska
technika (pienoveziai, duonoveziai ir pan), kurie trukdo furoms, o furos jau
trukdo visiems kitiems.