Tema: Re: kelione per lenkija
Autorius: ev
Data: 2010-08-05 14:03:27
Esu vairaves nakti... ir aplamai, diskutuoju tik apie tai, ka realiai esu
bandes ir nemazai zinau :) Kai pajunti jau LT sienos artejima ir gazas
dugnas, akyse degtukai, daug tokiu kominiu vairuotoju buna :) Dviese aisku
lengviau, bet vistiek, salyginai tai nera saugu. Nei vairuoti iki tol kol
smingi, nei po kolegos smigimo tik prabudus vairuoti. Aisku, galbut diena
nera saugu del kitu priezasciu, perkrautu keliu ir pan. Norejau tik
paagituoti sveikam gyvenimo budui, paros rezimo laikymuisi. Kaip
ishsidavei - vaziuoji i kalnus. Tai ar ne graziau jie atrodytu
ishsimiegojus? :)
Siaip jo, universalaus recepto nera, gerbiu visus, kurie Lenkija iveikia,
nepriklausomai kokiu budu!
BET del vieno sutarkime. Daznai newsgrupe klausia besiruosiantys pirmasyk
vaziuoti per Lenkija, maziau patyre vairuotojai. Tai jiems korektiska butu
rekomenduoti vieninteli varianta: savaitgalis ir diena!

O jei del pradinio posto sitam threade (nepamirskim ko klause) - tai
atsakymas TAIP, savaitgali zymiai geriau, ypac sekmadieni, net jei ir yra
furu.

ev

p.s. del "isprotejusiu lenku" - nezinau, ar cia tiesiogiai susije. bet.. yra
toks dalykas, kad beveik kiekvienoje salyje vietiniai vairuotojai atrodo
"truputi isproteje" (graikai, balkanai, italai, kai kam netgi vokieciai).
Del kulturiniu, mentaliteto skirtumu, kelio salygu, dominuojancio autoparko.
Bet tik tol, kol kelyje bandai "primetineti" ar tiesiog elgtis pagal savo
salies iprocius. Kai isijungi i "vietini eisma" - viskas tampa ok, niekas
netrukdo ir nesokiruoja.