Tema: Re: kelione per lenkija
Autorius: G.K.
Data: 2010-08-05 14:01:50
As asmeniskai nekenciu vaziuoti vakare. Man geriausiai yra keltis anksti
ryte ir vaziuoti.
Del sekmadieniu. Pries dvi savaites islekem i Rumunija. Paprastai stengiuosi
vaziuoti ankstu sestadienio ryta, taciau taip gavosi jog isvaziavom ankstu
sekmadienio ryta. Kelias TUSCIAS. Vaziuoti yra vienas malonumas. Iki Rzesovo
nuvaziavau kaip sviestu patepta. Deja toliau buvo daug kelio remontu, bet
tai jau kita istorija.

"keksas"  wrote