Tema: Re: kelione per lenkija
Autorius: keksas
Data: 2010-08-05 11:45:09
> 1. Kubilius rekomendavo nakti miegoti. Esu linkes pritarti, ypac del
> vairavimo (nors cia aisku skonio ar politiniu paziuru reikalas). Na kaip >
> galima nakti vairuoti? Kada miegot?

Negi nesi vairaves nakti? Kelias kaip pakilimo takas, pazymetas sviesa
atspindinciais stulpeliais, nera mentu ir kitu eismo dalyviu :)
Zinoma, ekipaze turi buti antras vairuotojas, kuris galetu pakeisti kai tik
miegas suima. Gaunasi vienas vairuoja, kitas ilsisi ar miega. O diena yra ir
idomesniu uzsiemimu uz vairavima.

> 2. Savaitgali (ypac sekmadieni) kelias daug laisvesnis, net jei ir yra /
> butu daug furu. Nes stabdis yra ne kiek pacios furos, o kiek lenkiska
> technika (pienoveziai, duonoveziai ir pan), kurie trukdo furoms, o furos >
> jau  trukdo visiems kitiems.

Kiek teko susidurti, tai pagrindine gresme savaitgali ne furos, o isproteje
lakstantys lenkai, bandantys butinai jas aplenkti. Kolonoj vaziuot 80-90
nera jau taip blogai paprastu keliu.
Vienzo, kiekvienam rinktis strategija, kaip ta Lenkija iveikineti. As pvz
megstu is LT vakare isvaziuot ir kita diena megautis Tatru vaizdais.
Lenkija nera jau toks blogis, kaip buvo anksciau. Keliu infrastruktura labai
greitai tvarkosi ;)