Tema: Re: kelione per lenkija
Autorius: keksas
Data: 2010-08-06 11:55:30
> Esu vairaves nakti... ir aplamai, diskutuoju tik apie tai, ka realiai esu
> bandes ir nemazai zinau :) Kai pajunti jau LT sienos artejima ir gazas
> dugnas, akyse degtukai, daug tokiu kominiu vairuotoju buna :)

Rasai stereotipais, ne visiems jie tinka ;)

Dviese aisku
> lengviau, bet vistiek, salyginai tai nera saugu. Nei vairuoti iki tol kol
> smingi, nei po kolegos smigimo tik prabudus vairuoti. Aisku, galbut diena
> nera saugu del kitu priezasciu, perkrautu keliu ir pan. Norejau tik
> paagituoti sveikam gyvenimo budui, paros rezimo laikymuisi. Kaip
> ishsidavei - vaziuoji i kalnus. Tai ar ne graziau jie atrodytu
> ishsimiegojus? :)

Bus sunku tamstai patiketi, bet kiek pazistu kalnieciu, visi stengiasi nakti
vaziuoti. O vaziuoja ne tik i Slovakija, bet ir kur kas toliau - Cekija,
Prancuzija, Ispanija. Todel, kad komforto poziuriu jie yra nereiklus. Galima
kelias valandas nusnausti sedint, ar net stabtelejus tiesiai uz vairo. Kad
kita diena gerai jaustis - lova nebutina. Blogiausiu atveju ilsetis kalnu
apsupty zymiai geriau nei lovoje motelyje IMHO.

> Siaip jo, universalaus recepto nera, gerbiu visus, kurie Lenkija iveikia,
> nepriklausomai kokiu budu!
> BET del vieno sutarkime. Daznai newsgrupe klausia besiruosiantys pirmasyk
> vaziuoti per Lenkija, maziau patyre vairuotojai. Tai jiems korektiska butu
> rekomenduoti vieninteli varianta: savaitgalis ir diena!

Nepatyrusiems - taip, diena.
Kas priprate vaziuoti paros ilgio atstumus, geriau Lenkija kirsti nakti
IMHO. Su salyga, kad yra antras shoperis ;)

> O jei del pradinio posto sitam threade (nepamirskim ko klause) - tai
> atsakymas TAIP, savaitgali zymiai geriau, ypac sekmadieni, net jei ir yra
> furu.

Bet ir kryptis svarbi. Judejimas buna penktadieni, sestadieni is Varsuvos ir
sekmadieni link Varsuvos.

> p.s. del "isprotejusiu lenku" - nezinau, ar cia tiesiogiai susije. bet..
> yra toks dalykas, kad beveik kiekvienoje salyje vietiniai vairuotojai
> atrodo "truputi isproteje" (graikai, balkanai, italai, kai kam netgi
> vokieciai). Del kulturiniu, mentaliteto skirtumu, kelio salygu,
> dominuojancio autoparko. Bet tik tol, kol kelyje bandai "primetineti" ar
> tiesiog elgtis pagal savo salies iprocius. Kai isijungi i "vietini
> eisma" - viskas tampa ok, niekas netrukdo ir nesokiruoja.

Gal per stipriai pasakiau apie lenku vairuotojus, bet kas dejosi
penktadienio pavakare - baisu. Tikriausiai karscio paveikti skubejo prie
vandens. Bet kad kaimo keliukuose tiek avariniu situaciju pries akis butu -
nepamenu.