Tema: Re: Kur Juodkrantėj?
Autorius: -o-o-
Data: 2010-06-11 16:07:04
nepergyvenk, dirbam uzsienio kompanijoj samdomais darbuotojais, kur kas
ketvirti "atciotas", kas metai visu darbu perzvalga ir pasiekti rezultatai
bei vel nauji tikslai, kur zmones atleidzia ir priima kone kasdien, kur
stresas gyvenimo budas, kur dirbti 1,5-2 etato cia ir taip "savaime aisku".
Va tokioj ir as kompanijoj dirbu, taip, sutinku pinigus moka, bet tikrai
zinai uz ka, jei grizes is darbo kokia 19-19.30, pavalges nieko daugiau tu
zmogus ir nenori tik lashkos ir miego, bo rytoj laukia lygiai tokia pat
diena :) Todel as kai pamatau "va taip ir taip verslaujancius" zmones, nu
nieko kita nebelieka, tik kaip konstatuot fakta - 15-20 metu praejo, o ten
jokio progreso. Nu beveik jokio, pinigu kaip ir nori nemazai, taciau uz juos
passiulyti neturi ka.