Tema: Re: Kur Juodkrantėj?
Autorius: -o-o-
Data: 2010-06-10 16:10:22
butent tas lietuviskas mentalitetas - man niekas neapsimoka, nu niekas
neapsimoka, tai taip, kai viska nori isspaust per tuos 3-4 men, tai gal ir
nepasimoka, bet tai orientuokis i visus metus ir tada apsimokes. V pyzdu
atvirai pasakius, visai Europai + Turkams, Tunisui ir Egiptui apsimoka,
visam pasauliui apsimoka, nu Lietuviams niekas neapsimoka. Dar nepabande, o
jau neapsimoka.