Tema: Re: Kur Juodkrantėj?
Autorius: -o-o-
Data: 2010-06-10 11:33:07
lygiai taip pat kaip tu masciau pries kokius 5-7metus. Lygiai ta pat kaip
2x2. Visad ir vaziuodavau i Juodkrantes, Nidas, Palangas. Net keista, kaip
dabar pagalvoju. Gal sakykim taip pavazinesi daugiau po svieta  - suprasi,
nors kita vertus turiu draugu, jie atostogauja tik Nidoj, ar lyja ar sninga
ar saule sviecia, ir visad keikia, kad nera kur normaliai pavalgyt ;)
Kiekvienam savo, bet man kazkaip gaila tu pinigu, kuriu reikalauja musu
pajurio viesbuciai - ta prasme ne tiek pinigu, kiek man dar truksta paslaugu
i ta kaina. Tarkim jei butu tas pats VIP 500Lt para su pusryciais ir bent
vakariene, taip ieitu koks nors baseinas lauke (ar viduje, kai lietus) -
vaziuociau ir as greiciausiai. Taciau, kai nuvaziuoji, gauni tik kambari uz
450, pusryciai 25!!!! (nu tikrai ka ten tokio gali duoti?), tai mano kaip 4
asmenu seimynai para Juodkrantej atsieina 700Lt. Tai jamam savaite ~5000Lt.
O uz tokia suma pasirinkimas jau ir visoj europoj tik jau su maistu,
baseinais, atrakcijom ir kt. navarotais.