Tema: Re: Kur Juodkrantėj?
Autorius: dzonis
Data: 2010-06-11 08:37:41
plet karkasini uz 2000  5*8 ar kiek ten is seniu ar maksimos  pastatyk ir
tai visi dziaugsis. Nieks gi nesako 50m takelius plaukimo statyt.
O kai pradedam ROI skaiciuoti tai ir  turim ka turim - savaitgalini turizma
ir mazai paslaugu uz didele kaina  ir dar verksma oi niekas nevaziuoja
ilgesniam laikui, niekas nevaziuoja ne sezonio metu.
O kas ten pasakojo apie myzimus i baseina uz 500 parai issinuomojus - tai ka
as zinau - tada dar pradekite bijoti ,kad ant lovos neprisiktu.