Tema: Re: Kur Juodkrantėj?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-06-10 11:58:40

"-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> wrote in message
news:huq803$h55$1@trimpas.omnitel.net...
> lygiai taip pat kaip tu masciau pries kokius 5-7metus. Lygiai ta pat kaip
> 2x2. Visad ir vaziuodavau i Juodkrantes, Nidas, Palangas. Net keista, kaip
> dabar pagalvoju. Gal sakykim taip pavazinesi daugiau po svieta  - suprasi,

Nesuprasiu. Nes megstu atostogauti ten kur patinka. Yra tokiu, kur visur
blogai. Man priesingai - labai retas atvejis,kad kur nuvaziavus atostogaut
nepatiktu. Nezinau kodel - gal reikalavimu kartele nesureiksminta. Praleidau
savaitgali prie LT juros ir man LABAI patiko. Kad rado kazkas nakvyne uz
brangiai - nerodiklis. Kazkam shis viesbutis gali pasiulyti tai - ko neturi
kiti, nes gyvuoja taigi. Asmenishklai irgi ten nenakvociau, man turbut
verte/kaina netenkintu ir mano poreikiai kiti. Bet tai nereiskia, kad kiti
tiek mokantys - durniai.