Tema: Re: Kur Juodkrantėj?
Autorius: -o-o-
Data: 2010-06-10 16:38:42
as gi nekisu per prievarta, buvo gi ir pasiulymas, kad ir stalo tenisas,
biliardas, vat ever, pokeris (ne is pinigu), kiti stalo zaidimai, dar
kazkas, dviraciai mineti buvo px cia baseinas bus ar nebus jo, man irgi
giliai dzin. Bet akivaizdu, kad kuo daugiau visokiu tokiu papildomu funkciju
labai teigiamai veikia klientus. Baseinas tai jus gal isivaizduojant kur
plaukikai plaukioja, as gi nea - man uztenka 2-5m x3-5 pas draugus sode yra
panasus 2x3, gylis vienam gale 1.5m kitam 2m, minejo per men atsieina
300-400Lt. Tai cia daug ar mazai? Noro keistis nera.