Tema: Re: dviraciai ir auto
Autorius: Vaidis OK
Data: 2010-05-04 01:26:11
dar yra variantas dviracius vezti auto viduje.
toyota yaris verso - atlenkus viena galines sedynes dali pora dviraciu telpa
net nenuleidus vairo.
[prikabinu nuotrauka - katik isleidau saviskes i Palanga]
tiesa patogiai telpa tik 2 keleiviai

o del numerio uzdengimo - pernai buvo straipsnis laikrastyje, kur vienas is
keliu policijos vadu dievagojosi, kad jie yra dave nurodyma vairuotoju
nebausti, jei dviratis uzstoja automobilio numeri (tai jei ka - gal galima
teismui laikrascio iskarpa pateikti:). beje, ten pat buvo parasyta, kad
paciam pasidaryt numerio kopija - draudziama (ir uz tai jau kaip ir baustu).

ant stogo dviracio neteko vezt, o lyginant "kablini" ir "tvirtinama prie
bagazines" dviraciu laikikli  - man labiau patiko tas kur ant kablio. maziau
visokiu dirzu, kurie man nelabai patikimai atrodo ir daugiau gaisaties juos
pritvirtinti.

--
Vaidis OK
699-47828