Tema: Re: Q: dviraciai ir auto
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-04-25 12:35:43
"MaRiUs" <marius@DELETEardega.lt> wrote in message
news:hqu3t9$u3l$1@trimpas.omnitel.net...
> as padariau paprasciau: nuvariau i reklamos agentura ir pasidariau is
> pleveles ir skardos savo numerio kopija (uz berods ~30 LTL),

    Paskaityk, ka istatymas sneka apie numerio klastojima.... :-)  (o tu
tikrai neirodinesi, kad ten pas tave originalus regitros isduotas
numeris...).  Pigiau bus perkelti numeri i tam skirta laikikli :-)  Tada
turetu buti lengviau issivynioti:  kadangi del tam tikru priezasciu
gamykline auto vieta netinkama numeriui, tai tu irengei kita apsviesta
tvakinga numerio vieta, atitinkancia visas EU ir LT normas....O laikiklis
sudaro vientisa ir neatskiriama darini su tavo auto...
Audrius K.

 kuria ir

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5057 (20100424) __________

http://www.eset.com