Tema: Re: dviraciai ir auto
Autorius: Martynas | www.bagazines.lt
Data: 2010-04-23 12:25:52
Sveiki,

sanaudos panasiai apie 20 proc gali padideti kaip kazkas minejo. Bet siaip
dviraciu pardavejai, labiausiai vertina butent tvirtinima ant stogo, tarsi
saugiau..

Kas del patogumo prieiti prie bagazo, tai jei biudzetas leidzia bent kiek
brangesnius ant kablio detis jie yra atlenkiami ir niekas niekam netrugdo.
Del ratu vilkimosi zeme, tai taip gali nutikti jei dviraciai ant laikiklio
kabinami uz remo, jei taip kaip nuotraukoje (Thule Clipon high) berods, tai
atpuola, nes statosi ratais ant platformos.

Platfominiai visom prasmem geriau nei pakabinami, nes dviraciai stabiliau
laikosi, sviesos paprastai neuzstojamos. Minusas, kad dviraciai visgi
islenda virs auto.

Taippat tvirtinami ant galo tinka ne visiems automobiliams, kaip ir
tvirtinami ant kablio tvirtinasi tik ant kablio :)

Gal galite bruksteleti koksai automobilis, pasistengsime pasiulyti optimalu
varianta konkreciai jums.

Pagarbiai,
Martynas Makelis
Sausio 13-osios  31, Vilnius