Tema: Re: Q: dviraciai ir auto
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-04-23 15:10:24
"memel" <netikras@pastas.lt> wrote in message
news:hqp8v2$ve0$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
> (kelioninius-miesto tipo su dideliais ratais), tai siu ratai palei pat
> zeme. Kur didesnes duobes labai jau rizikinga butu. Vienas is ju "gulbes"
> remu. Jam pakabint reikia dar vieno skersinio nuo sedynes iki vairo, kad
> galetum uzkabint ant laikiklio. (siu dviraciu dar neveziau, tik
> pasimatavau)
> Del numeriu uzdengimo. Visad veziojantis dviracius prisikabindavau tokia
> plastikine lenta su zibintais (pajungimas nuo priekabai skirto lizdo), o
> numeriai likdavo uzdengti. Na ne kart nepapuoliau. Mano manymu absurdiska,
> bausti uz dviraciais uzdengtus numerius.
    Nauja istatymo interpretacija, ane?  Jei numeris uzdengtas popieriaus
lapu, tada bauda, o jei dviraciu, tai galima??
Gal butu galima i istatyma nuoroda, kad teisme galeciau pateikti?
Audrius K.
P.S. Kiek galima nesamones rasineti?

 Svedijoj pilna tokiu auto maciau su

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5052 (20100423) __________