Tema: Re: Q: dviraciai ir auto
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-04-24 09:42:49
as padariau paprasciau: nuvariau i reklamos agentura ir pasidariau is
pleveles ir skardos savo numerio kopija (uz berods ~30 LTL), kuria ir
tvirtindavau prie dviraciu, o originalas likdavo savo vietoj, tiesa su
apsvietimu truputi sunkiau, bet Kaunas-Palanga kazkaip pavykdavo sviesiu
paros mentu nukakti.....