Tema: Re: Q: dviraciai ir auto
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-04-28 08:57:35

>    O va taip teigti  - tai atsargiai. Buvo kazkuris opel modelis (lyg ir
> minivenas), kurio option yra dviraciu laikiklis, integruotas buferyje.
> Tiesiog issitraukia is buferio, ant jo sustatai dviracius. Nereikia -
> sukisi i buferi (sulenda kazkur po bagazine...). Tai kaip:  tai auto dalis
> ar ne?

Man atrodo mes kalbame ne apie tokius variantus. Dar surask kokia fura
pritaikyta dviraciams gabent.

> gamykliniu priedu kataloge (pilname DE) teko matyti dviraciu laikiklius.
> Pirkadamas auto galiu uzsisakyti, kad jie butu uzdeti. I auto
> komplektacija jie bus irasyti. O kasko automatiskai draudzia tokia
> komplektacija, kokia pirkta is dilerio :-)

Nebutinai kas ieina i perkamo automobilio komplektacija yra jo dalis.
Gesintuvas tokiu nera. Papildomas laikikis irgi. Kartusu subaru parduodami
melyni marskineliai taip pat. Tai yra aksesuarai, o ne automobilio detale.

>    O jei as apdrausiu auto su UZDETU laikikliu ir tai yrasysiu i CASCO
> sutarti, kaip tada?  (galima nagrineti pries tai aprasyta opeli).

O jei apdrausiu su i bagazine idetu kompu - kaip tada?