Tema: Re: Stambulas
Autorius: robertas
Data: 2010-03-13 15:01:13
Teko 2006 m. is Stambulo vaziuot i Kapadokija. Vaziavau naktiniu
autobusu, ten ju daug visokiu firmu yra, isvaziuojanciu is skirtingu
miesto daliu. Maniskis isvaziavo is Kadikoy rajono, firma vadinosi
"Metro", kainavo jau nepamenu, bet man rodos kazkas apie 50-60 Lt.
Isvaziavom apie 9 vakaro, buvom Goreme miestelyje (Kapadokijoj) apie 6
ryto. Autobusas naujas, grazus, su aircond'u ir stiuardesem, ryte dave
kavos, slapia servetele veidui nusivalyt ir sausaini :). Goreme labai
patiko, verta nakvoti ir matyti/fotkinti saulelydi virs tu lygumu...
Buvau pasiemes ta dienos tura (apie 30 USD), bet tikrai verta - su
mikriuku daug apveza po tas visokias olas ir papasakoja, ka pats
neapvaiksciotum ir nesuzinotum. Hosteliuku ten gyvos galimybes, Goreme
autobusu stoty yra kazkoks a la turist information, kur tikrai nurodys
daug variantu. Galima gyventi tose skylutese olose, atseit kur pirmieji
krikscionys buvo pries N metu isirenge sleptuves ar pan... Zodziu, geri
ir idomus ispudzius is ten liko.

Po Goreme velgi naktiniu autobusu pavyko nusigaut iki Sirijos - irgi
nereali salis, bet cia jau matyt kita kalba.