Tema: Re: Stambulas
Autorius: Virus
Data: 2010-03-09 10:49:59
Pabandysiu trumpai. Buvau Stambule 2 kartus - pernai ir uzpernai. Pirma karta
skridom per Praha su ceku avialinijom, tai persedimas su 5 valandu tarpu - sux
nerealiai. Is Vilniaus isskrendi anksti ryte, o Stambule buni tik po pietu. Antra
karta skridom is Rygos su Airbalticu, patiko daug labiau. Pradedant tuo, kad
tiesioginis skrydis, baigiant gerokai skanesniu maistu, nors uz ji ir reikia
papildomai susimoket.
Abu kartus buvau geguze, jei pirma karta oras buvo labai tinkamas explorint
miesta (20-25 silumos), tai pernai daugiau dienu buvo 30-35, vaikscioti jau
buvo per karsta, liepos menesi bus 'truputi' karsciau :) Del to rekomenduociau
netaupyt viesbucio saskaita ir ziuret, kad butu su kondicionierium - gryzes i ji
bent jau galesi pailset. Nebent karstis taves visiskai nevargina, tada ok. As
gyvenau 4* viesbutyje po 60Eur uz dvivieti - pirma karta Saphir Hotel
(http://www.hotelsapphire.com/home.html) - skaityk paciam miesto centre,
per 5-10 minuciu pestute gali pasiekti Zydraja mecete, Sofijos sobora, Topkapi
rumus, Galatos tilta ir t.t. - gali paziuret ju puslapyje 'Location Infobox'. Dar
pliusas, kad jie pasiima nemokamai is Ataturk'o aerouosto. Antra karta ten
nebuvo vietu, tai to paties tinklo kitam viesbutyje - Maywood uz tuos pacius
60Eur http://www.hotelmaywood.com/english/default.asp. Beje, kainos per
www.booking.com kartais gerokai geresnes, nei ju paciu puslapiuose :) Del
pigesnes nakvynes patart negaliu nieko.
Stambulo centra galima isvaikscioti pestute, bet kiek toliau nutolusiems
objektams zymiai patogiau naudotis tramvajum - jis tikrai geras, svarus,
kondicionuojamas. Kainuoja kaip jau rase - 1.4 liros. Kalba jie ten visom
kalbom, anlgu/rusu/vokieciu - kokia paklausi, tokia ir atsakys :)
Maistas bent jau man - labai patiko. Pradedant uzkandziais ju vadinamais
meze, avienos saslyku ir baigiant nerealia sviezia zuvim, pvz. dorado kuria
jie vadina tiesiog 'local fish' :)~ Man dar pramuse ju arbata ir kava, prisikrovem
i lagamina ne viena pakuote :) Kainos - nuo keliu liru uz kebaba gatvej iki
15-20 liru uz sviezia zuvi restoranelyje ant krantines salia zuvu turgaus. Aisku,
jei nueisi i restorana  virsutiniama aukste is kurio matysi Bosforo sasiauri,
Zydraja mecete ir Sofijos sobora vienu metu - ten dviese be 100lt nepavalgysi :)
Ar tai brangu - sprest paciam.
Nu va, trumpai neisejo :)
--
Virus