Tema: Re: Stambulas
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-03-09 12:37:31
    Didelis ACIU uz issamu paaiskinima. Laikysiu sia info bazine ir nuo jos
meginsiu deliotis veiksmu plana. Del Czech airlines - sita info jau buvau
prasideliojes, vien del "laginimo" transfero metu variantas atmestas. O
apart air Baltic skraidantys is Rygos turkai - tai bendrove "Turkish" ar
kokia nors kita? Nesu prietaringas, bet po "Turkish" debiliskos pilotu
klaidos pernai Olandijoje kazkaip abejoju ir kitu sios bendroves igulu
kompetencija, nors pagal fleet'o kieki - tai didziausia turkiska bendrove...
    Del karscio - nevargina, bet patalpas, zinoma, rinksimes tik su
kondicionieriumi - is 4 asmenu 2 bus tokie, kurie daugiau, nei +30 dar nera
aptureje gyvenime (eile metu tusesi po Norvegija, Skotija, Karelija), o ir
koks bebutum salamandra, miegas prie +30 ar daugiau tampa kosmaru... Man
asmeniskai tas karstis netgi ir "cool" - esu savo kailiu ji isbandes kaip
Sacharos smelyje, taip ir arabisku miesteliu gatvese vidurdieniniu
pasitasymu metu. Paskutinis organizmo minimalus pabandymas buvo pernai
vasara nuo Lotus Bay i Safaga (Egiptas, ~40km pieciau Hurgados) specialiai
ejau pescias ir grizau atgal, pasitases skersai isilgai po ta baznytkaimi.
Visam pasivaiksciojimui uzteko 0,5 litro vandens + ~300 gramu bokaliukas
svieziai spaustu cukranendriu sulciu pas berniuksti prie  siaurines kaimo
mecetes (grynai is smalsumo pameginimui). Temperatura buvo +43 pavesyje,
laikas nuo 13:00 iki 16:30, liepos menuo.