Tema: Re: Stambulas
Autorius: Virus
Data: 2010-03-09 13:36:39
Dar prisiminiau bepietaudamas - labai cool transportas - keltai. Ju kaina (valstybiniu
liniju, IDO) panasi, kaip tramvajaus. Jei sugalvosi aplankyt princu salas, tai naudokis
TIK keltais kaip visi vietiniai. Turistus ten siulo nuvezt uz ~50 euru (plius minus 10Eur,
gerai nebepamenu, tik uzfiksavom, kad brangu labai), kai kelto bilietas kainuoja ~10 liru
:)
I princu salas keltai isplaukia is Kabatas stoteles - man uztruko laiko, kol su vietiniais
issiaiskinau :) Sedi i tramvaju, kuris vaziuoja Kabatas kryptimi ir iki paskutines
stoteles,
ten prieplauka salia, tik per gatve pereit.
Tas pats galioja plaukimui Bosforu praktiskai iki Juodosios juros - pilna siulanciu
uz brangiai ir greitai, man labiau patiko uz pigiai su paprastu keltu. Laiko iki kelto
gryzimo pilnai uzteko uzlipt iki tvirtoves likuciu, pasedet, paziopsot i Bosfora,
nusileist
iki restoranelio salia su afigiennu vaizdu ir jame papietaut. Plaukti Aukso ragu is vis
neverta - realiai nera i ka ziuret, bus tik sugaistas laikas.
Dar momentas - stoties rajonas/centras yra praktiskai pats saugiausias rajonas
Stambule. Jame labai daug policijos ir civiliais apsirengusiu saugumieciu. Uztai
ramiai gali vaiksciot net ir nakti, mes antra nakties eidavom i Bosfora paziopsot
nuo pesciuju tilto - grazu + man tai buvo didelis navigaciniu sviesu simuliatorius :)))
--
Virus