Tema: Re: Stambulas
Autorius: nox
Data: 2010-03-08 23:38:27
As skridau per Ryga, viskas super, tik skraidino ne airboltas o turku
avialininos (geriau uz airbolta, servisas zymiai aukstesnio lygio).

Del maitinimosi, tai nera brangu, didelis pasirinkimas visokiu lavacku,
zabegalku, tokios ala "self service" man labiausia patiko ir gana pigios
~20-30Lt leidzia persivalgyti. Turistu megiamose vietose jie ziauriai
ziauriai plesia ir reikia labai ziureti kad neisdurtu, nes kaina staiga
gali tapti astronomine. Atnesa saskaita su 10% arbatos iskaiciuota ir
dar nagla roza praso arbatos jam uz "superini" aptarnavima!

Kalba jie visom kalbom, rusiskai angliskai gali net ir pirstais
susisneket be problemu, jie viska padarys kad tik bapkes ismelzt.

Viesas transportas nebrangus, viska gali pasiekti vien tik metro -
tramvajais. Jei neklystu vienas pravaziavimas 1.2 ar 1.4 lyros, reikia
pirkti zetonus. Metro saugu, patruliuoja kariskiai, kurie profilaktiskai
tikrina  vietinius ka nesasi dezese ar maisuose. Prie europieciu net
nebando kabintis.

Beja jei eisi i ju istorinius objektus, buk pasiruoses moket. Kainos yra
   nemazos grubiai nuo 40-50Lt up i viena objekta, plius jei nori kazka
papildomai viduje pamatyt, vel reikia atvert pinigine.

Del apgyvendinimo nieko negaliu pasakyt, bet susidare toks vaizdas kad
visi Stambulo gyventojai stengiasi ismelzti atvykelius iki paskutinio
cento, todel galima laukt visokiu siurprizu.

Seip miestas grazus, visai kita kultura, tik smarkiai biesino vietiniai,
kuriems tu draugas kol pinigais kvepi :)) Ir kol nenumelzia neduoda
tiesiai praeit...